Waarom kan ik filmpjes op internet niet openen?

Filmpjes die ik zelf op mijn weblog plaats of video's op diverse sites vertonen zich als een leeg wit vierkant met in de linkerbovenhoek een icoontje, wat lijkt op onderstaande afbeelding. De helpdesk adviseerde Flashplayer van Adobe te downloaden, maar er verandert niets.
Wat moet ik doen om die filmpjes te kunnen bekijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

De Real player of de media player downloaden, is gratis en voor niets.

Toegevoegd op 27-05-2009 23:04:46
Maak de real player je default ( standaard) player.

1 Open Realplayer.
2 Klik op Tabblad "Tools"
3 Open dan "Preferences."
4 Links op het scherm opent zich nu een menu.
5 Klik op "Media Types"
6 Klik op "Make Realplayer my Universial Media Player"
7 OK

Dan moeten al je filmpjes openen in de Realplayer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DAn kan het nog de geluidskaart wezen. Werkt het geluid wel naar behoren?

Andere antwoorden (1)

Eerst ff de landelijke storing afwachten, dan nog eens proberen.
Zie ook: http://www.nujij.nl/kpn-kampt-met-landelijke-internetstoring.5749206.lynkx

Toegevoegd op 27-05-2009 21:05:41
Op welke website staan die weblogs? ('T hoeft niet je eigen te zijn.)
Je kunt allicht ook eens een alternatieve (betere) browser proberen: http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1535m.exe
(Opera ipv Internet Explorer.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, ok.
Welke browser gebruik je?
IE7 of IE8?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier een typisch argumentje waarom men beter geen Internet Explorer kan gebruiken:
http://www.nu.nl/internet/1967114/internetworm-vergiftigt-resultaten-google.html