Hoe komt het dat mijn tweede hotmail adres niet werkt?

1] Het is toch mogelijk om twee e-mail adressen bij Hotmail te hebben?
2] Ik heb een tweede account aangemaakt en dat krijg ik ook keurig te zien en alles lijkt in orde, maar...
Op dat tweede account wordt geen mail ontvangen.

Hoe zou dat komen?
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

dat komt omdat je misschien via instellingen je mails naar je 2e hotmail hebt gewijzigd en daardoor krijg je alle mails in je andere account je kan het wijzigen door naar je intstellingen te gaan en de 2e hotmail adres te verwijderen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij allebei de accounts heb ik
"E-mail verzenden/ontvangen van andere accounts"
alleen het betreffende e-mail adres staan en niet het andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je het beste je email adres opnieuw typen en dan opslaan misschien dat dan werkt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat werkt ook niet.
Bovendien krijg ik die mails naar mijn 2e - nieuwe - account ook niet op mijn andere account binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe vreemd ik het ook vind dat hier blijkbaar geen antwoord op te geven is, jij hebt in ieder geval een suggestie gegeven.