Oplossing voor probleem met iTunes?

Sinds ik de laatste versie van iTunes heb gedownload kan ik geen cd's meer importeren. Als ik een cd probeer te importeren, krijg ik de boodschap: iTunes werkt niet meer. Dan krijg ik ook nog een boodschap dat er naar een oplossing wordt gezocht. Dit is nu al een week, dus ik weet redelijk zeker dat er niet wordt gezocht, of in ieder geval niets wordt gevonden ;)

Oh ja, dit is ook sinds ik een iPad heb aangesloten dus ik weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

waarschijnlijk zal het helpen om de ubdate opnieuw uit te voeren, door opnieuw te downloaden van apple.nl

als dit niet werkt zou je eens kunnen kijken wat er gebeurt als je ipad niet is aangesloten of wel is aangesloten,
heb je nog meer apparaten van apple gehad?

succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je apple of windows? Als je windows hebt kan je gewoon met windows media player importeren. Je kan het ook proberen op:
www.filestube.com
Of op:
beemp3.com
Anders zoek je gewoon torrents op google, in Nederland is dat legaal.

Toegevoegd na 38 seconden:
En ik sluit me aan bij het vorige antwoord van...

Toegevoegd na 1 minuut:
...branierockt.

Toegevoegd na 2 minuten:
De link naar beemp3.com werkt niet, deze (waarschijnlijk) wel:
http://beemp3.com/