Hoe verhelp ik dit probleem bij Hotmail?

Altijd, en dan bedoel ik dus ook iedere keer dat ik mijn mail kijk, gaat hij even vast zitten. Hij reageert niet voor een seconden of 30. Vervolgens krijg ik een melding (zie afbeelding).
Iets over een script stoppen. Ik zou niet weten wat voor een bijzonder script er bezig zou moeten zijn, maar ja, dan vink ik ''niet meer weer geven'' aan en druk ik op script stoppen, gaat hij vervolgens wéér 15-25 seconden niet reageren (heel FireFox, niet alleen dat tabblad) en daarna is het probleem opgelost. Totdat ik weer een nieuw tabblad open of firefox opnieuw opstart.

Dit overkomt me nou al een tijdje en echt iedere keer als ik mijn mail kijk. Het treed meestal op net na dat ik de eerste mail die ik wil lezen in die sessie heb geopend.

Ik gebruik windows 7, 64bit, als het er toe doet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Daar had ik ook een tijd last van, maar sinds ik Google Chrome gebruik niet meer, dus probeer Chrome uit:
http://www.google.com/chrome?hl=nl