''Jouw status is ingesteld op Afwezig....'' Kun je deze melding op windows live messenger ook voorkomen, zonder van status te veranderen?

Ik erger me er namelijk aan dat het er constant boven komt te staan, ik msn vaak namelijk terwijl ik nog afwezig ben, en ik begrijp zelf ook wel dat ik afwezig ben. Dat doe ik namelijk opzettelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

in het hoofdvenster van msn messenger ga je naar opties.
dan naar persoonlijke instellingen
daar kan je het dat wijzigen. bij mij staat er na 5 min wijzigen in afwezig. die min kan je veranderen of hem helemaal uitvinken.

Toegevoegd na 1 minuut:
eerst klikken bij je naam, waar je ook de status veranderd. in dat veld onderin staat opties.