Heel stomme vraag: Hoe kan je een reeds opgeslagen document bewerken? Ik ben niet zo thuis in Microsoft Office Word 2007.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (3)

Door het te openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handig dat je die melding nu past meldt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je de beveiliging van dat document uitzetten. Want je kan tegenwoordig delen van een document beveiligen. Dat heeft iemand dus gedaan met het betreffende document.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep:
http://office.microsoft.com/nl-be/word-help/wijzigingen-in-bepaalde-delen-van-een-beveiligd-document-toestaan-HA010372706.aspx#BM3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je proefversie is verlopen. Vaak krijg je een 3-maandelijks versie bij een PC/laptop.
Neem dan LibreOffice. Dat is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan krijg je dacht ik een andere melding hoor. Deze krijg je als je het document vergrendelt. Ik zal een schermafdrukje maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de melding trouwens beter even in de vraag zelf zetten (toelichting). Dan is dat voor iedereen duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"mmm: neem me niet kwalijk dat ik die melding niet meteen gemeld heb"
Ben je mal, ik neem niks kwalijk in dezen :). Echter: deze redenatie: "maar ik ben niet zo goed met computerdingen. Anders had ik jullie hulp ook niet nodig hier, he?" gaat niet echt op, want het is niet iets technisch om deze melding door te geven: "Deze bewerking is niet toegestaan omdat de selectie is vergrendeld." :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes in elk geval! :)
Als het bestand door iemand anders is opgeslagen zijn er beperkingen aangebracht. Bijgaande link legt meer uit over het aanbrengen en opheffen van dergelijke beperkingen.

Klik op de Office knop en dan op Voorbereiden - Definitief.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met deze optie krijg ik "jouw" melding ook als ik het bestand hierna wil bewerken.

Toegevoegd na 15 minuten:
Een andere optie die je moet controleren is of Office correct is geactiveerd. Als je een trial versie gebruikt kan je ook dergelijke meldingen krijgen. Je werkbalk is dan ook grijs.

Toegevoegd na 18 minuten:
Om te controleren of de activatie het probleem is: Office-knop -> Selecteer Word
opties -> categorie informatiebronnen -> klikken op product activeren. Als Word
geactiveerd is zal verschijnen 'Dit product is reeds geactiveerd', anders
wordt een wizard gestart om te activeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet je altijd bewust zij van waar je het opslaat! Word je ook altijd gevraaagd. Kijk in je documenten.