bij het installeren van g data antivirus wordt gemeld dat minimaal 256 mb aan werkgeheugen vereist is,ik heb nog 47 gb over wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het programma gewoon installeren. Zoals al is aangegeven wordt met de 256 MB het werkgeheugen bedoeld en met 47GB het harde schijf (opslag) geheugen. Het is een standaard melding waarbij in feite wordt gezegd: Contoleer het geheugen. Nu is 256MB zo weinig dat het me stug lijkt dat dit niet in je PC zit.

Antwoorden (3)

Ze hebben het hier over werktgeheugen en niet je harde schijf opslagruimte. Je zult dus meer werkgeheugen moeten kopen als je deze virusscanner wilt gebruiken.

Toegevoegd na 27 seconden:
Ze hebben het hier over werkgeheugen en niet je harde schijf opslagruimte. Je zult dus meer werkgeheugen moeten kopen als je deze virusscanner wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkgeheugen is wat anders dan de grootte van je harde schijf. Die heb je waarschijnlijk nog wel vrij anders zou
Je computer heel langzaam werken op het moment. Der zit dus een kans in dat je geen Werkgeheugen hoeft toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel werkgeheugen heb je? Een formele voorwaarde is 256 MB, maar dat is alleen voor mensen die dat programma kopen. In NL zullen er niet veel pc's meer zijn met minder dan 1 Gb intern geheugen. Als je minder dan 1 Gb hebt, dan zou ik ergens tweedehands bijkopen. Dat kost hooguit EUR 20