Zijn de games van Zynga.com verslavend als ze door miljoenen mensen gespeeld worden?

Neem bv Mafia Wars en FarmVille, daar gaat heel veel tijd in zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Waarschijnlijk spelen veel mensen het maximaal 10 minuten per dag en kijken de volgende dag weer opnieuw hoe het bijv. met hun boerderij gaat op FarmVille.

Als iemand het de hele dag doet, dan zou je hem/haar wel als verslaafd kunnen zien. Maar niet iemand die maar eventjes de tijd ervoor neemt, wat vele mensen zullen doen (denk ik).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er verslaafd aan zijn, maar ik ken ook mensen die er alweer mee opgehouden zijn.
Dus het zal vooral aan de mensen zelf liggen, er zijn wel verhalen bekend van mensen die zich arm kochten op FV, maar ligt dat aan het spel of aan die mensen die geen rem hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat soort games wel eens geprobeerd, maar het kan me niet lang boeien.
Zal wel aan de persoon liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij kan het idd ook niet lang boeien. Vind het niet echt veel aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dus ook niet, maar ja, ieder zijn/haar meug...
Het hoeft niet verslaafd te zijn , maar als veel mensen het spelen denk ik wel dat het een leuk spel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neeeeeeeeee en jaaaaaaaaaaaaa het verschild hoe vaak je het speeld als je het 1 uur per dag speeld is het al verslaavend