Kan sinds een week geen nieuwe berichten meer maken. Geeft als uitleg: Er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welk programma? op welk besturingssyteem? en als je het via internet probeert... welke browser?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In outlook express. Windows XP Prof. Kan het wel via KPNplanet.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan outlook openen en alles doen behalve:
Nieuw bericht maken.
Beantwoorden
Doorsturen.
Adresboek openen.
Vergroten over hele bureaublad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan outlook openen en alles doen behalve:
Nieuw bericht maken.
Beantwoorden
Doorsturen.
Adresboek openen.
Vergroten over hele bureaublad
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
U kunt de OST-bestandsexporter van Softaken uitproberen om het OST-bestand naar PST te converteren. De software helpt ook om verwijderde of ontoegankelijke Outlook-postvakitems uit het OST-bestand te herstellen.

Het beste antwoord

Ojee, dan zit de fout ergens in Outlook Express! En daar weet ik niet genoeg van om je te adviseren.
Het enige wat ik wel kan adviseren is een modernere email client te nemen, zoals bijvoorbeeld een .live adres. Op die manier ben je niet afhankelijk van je pc systeem, maar staat je mail online, en ben je het niet kwijt, ook niet bij pc crash.

Verder kun je misschien toch een troubleshooter vinden in Outlook express? maar dat weet ik niet zeker.

Ik zou lekker overstappen op een .live adres, of een Gmail adres. Ben je van Outlook Express, én de hoofdpijn af.

Misschien niet helemaal wat je wil, maar hopelijk wel een suggestie waar je iets aan hebt.

Succes!

Toegevoegd na 59 seconden:
Je zou eventueel nog kunnen overwegen om de hele outlook express te deinstalleren en opnieuw er op te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kan zijn dat de site op dat moment bezet is de mogelijkheid is wat later nog een keer proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier is een link naar een recovery toolbox die wellicht kan helpen:
http://www.recoverytoolbox.com/cannot_open_outlook_express.html

En hier is een link naar een gratis programma om hetzelfde te doen
http://www.oemailrecovery.com/outlook-recovery.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Trujillocajamarca,
Als u de Outlook niet kunt openen, moet dit het probleem zijn met OST-bestandscorruptie. U kunt "Scanost.exe" gebruiken om het OST-bestand te herstellen Of u kunt de software van derden gebruiken, d.w.z. Recovee OST naar PST Converter Software. Deze software heeft een aantal geweldige functies, zoals u kunt maximaal 25 e-mails per keer opslaan of u kunt ook het PST-bestand converteren naar TXT, EMG, MHTML, EML en nog veel meer.

Hieronder de link van de demoversie om de software te verkennen: https://www.recovee.com/ost-to-pst-converter.html