Wat is er aan de hand met mijn Flashplayer-plugin (afbeelding en toelichting hieronder)?

Naast dat de Flashplayer steeds crasht bij het willen uploaden van een bestand (bijvoorbeeld bij attachments in Gmail) is er nog iets vreemds.

Zoals uit bijgaande afbeelding blijkt is de plugin volgens Software in het Configuratiescherm (Win XP Pro 32 bits met SP3) 2.031,00 MB groot.

Dit lijkt me overdreven groot, zijn er meer mensen die dit hebben (de bestandsgrootte)?

Zijn er meer mensen die problemen hebben met een crashende Flashplayer plugin op het moment dat ze bij bijvoorbeeld hun webmail een bestand als attachment willen meezenden (of bij Facebook, Youtube etc.)?

Heeft iemand enig idee wat de oplossing is? (Ik heb al het nodige geprobeerd).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Flash maar ik raad je aan te doen wat ik ook meestal doe als iets niet meer goed werkt.
Plugin verwijderen en opnieuw installeren.
Zorg ook dat je de laatste update hebt van je browser, flash en windows.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vreemd, bij mij staat in het software overzicht helemaal geen bestandsgrootte bij de Adobe Flash Player.

Maar misschien helpt het als je nadat je Adobe Flash Player verwijdert hebt, ook de tijdelijke (internet) bestanden verwijdert.

Schijnt hier bij iemand geholpen te hebben: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=58727

Verder staat op de website (http://kb2.adobe.com/cps/408/kb408620.html) dat je moet proberen de laatste versie te installeren en je pc te herstarten. En als dat niet helpt contact op te nemen met de eigenaar van de website waarop Adobe Flash Player crasht. Maar goed, zij gaan er vanuit dat hun software bij iedereen naar behoren werkt (wat dus in veel gevallen niet het geval is) ;)

PS: Wat voor browser gebruik je? Misschien helpt het als je Gmail in een andere browser probeert?

Toegevoegd na 5 minuten:
Tijdelijke bestanden ruim je trouwens op in C:\WINDOWS\Temp. Meestal kun je die map leeg maken nadat je je pc herstart hebt, omdat er bestanden uit die map op het moment gebruikt worden. Maar waarschijnlijk ruimt 'Schijfopruiming' ook wel simpelweg die map op.

Tijdelijke internet bestanden kun je meestal laten verwijderen door je browser zelf (in de opties/instellingen). Daarvoor even zoeken naar die knop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem doet zich bij verschillende browsers voor, des te meer reden om te gaan twijfelen aan Adobe, ook omdat ze sommige serieuze problemen niet serieus oppakken. Overigens moet je eerst een item uit de softwarelijst selecteren voordat een bestandsgrootte wordt getoond geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind die twijfel ook terecht. Maar zelfs als ik dat item aan klik verschijnt er bij mij bij 'Adobe Flash Player 10 Plugin' geen bestandsgrootte. Maar ik zou het verder niet weten, ik hoop dat het je uiteindelijk toch nog lukt om het weer aan de gang te krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem je tips in ieder geval ter harte.