Ik kan in Happy Harvest maar op 1 stukje zaaien,hoe komt dit ?

In het spel heb je standaard 6 stukjes grond om te zaaien/oogsten.
Ik heb in het begin op alle 6 de stukjes witte raap geoogst,op een andere pc zie ik die wel in mijn "tuintje",maar bij mezelf niet :(
Ik kan er dus niet zaaien/omploegen, dus eigenlijk niets.

Alvast bedankt voor het antwoorden !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Op de ene computer kan je wel je gewassen bekijken of de eigen computer niet.
Dit kan liggen aan het aparte bug in het spel waarbij hyves dit niet toont op je eigen computer.
Of dit kan liggen aan je computer browser, het onderdeel op je computer waarmee je als het ware het spel kan afspelen.

Hyves steekt veel tijd in om de bug of andere problemen zo snel mogelijk op te lossen.
En iedereen tevreden houden over hyves en de bepaalde spellen.