Kan ik de leden van een facebook groep downloaden als moderator?

Dit is een privégroep met +/-3000 leden. Graag zou ik alle leden in een excel file willen hebben, is dit te downloaden? Heb al wat rondgezocht, dus ik vrees er wat voor.
Subgroep staat niet correct, wat ik ook kies, die blijft op de eerste optie staan

een maand geleden
1.3K
Inekez1
een maand geleden
Ik heb geen verstand van facebook, maar ik mag hopen dat dit niet kan wat jij wil. Dat een groep privé is, wil zeggen dat niet iedereen zomaar kan meekijken. Het betekent niet dat jij zomaar privé-gegevens van de deelnemers mag opslaan of verwerken. Wat voor legitiem doel denk je te hebben voor die 3000 gegevens??
VraagAntwoord66
een maand geleden
Ik zou niet echt weten waarom je dit zou willen, maar ik verwacht niet dat daar een optie is. Je kan hooguit zelf een lijst maken of iemand betalen om het te doen.
taillie
een maand geleden
Gaat me puur om de naam hoor, niets anders. Is een privé groep waarbij we vaak online games tegen elkaar spelen, waarvan ik ook statistieken verwerk die dan ook met hun gedeeld wordt. Had nog wat leuke ideetjes om in mijn excel file te verwerken voor die statistieken, meer niet. Dat ik al hun gegevens niet kan opvragen, snap ik best ook wel hoor en daar is het me niet om te doen ook. Puur de naam.

Geef als eerste antwoord