Kan je als beheerder een facebook groep in x verwijderen?

Ik beheer enkele Facebook groepen waarvan er 1 niet echt loopt en amper wat geplaatst wordt.
Er zijn wel 1208 leden maar als ik het nu bekijk, moet ik die 1 voor 1 verwijderen en dan kan ik pas de gehele groep verwijderen.
Klopt dat?
Kan ik een groep in 1 keer verwijderen bedoel ik.......?

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Schakel over naar het ledentabblad vanuit de navigatie.
Alle groepslijsten zijn zichtbaar en zorg ervoor dat je dit doet vanuit een account met beheerdersrechten.
Klik nu met de rechtermuisknop ergens en klik op Inspect element of druk op de F12-knop.
Kopieer de code die in dit script wordt gegeven:
https://docs.google.com/document/d/1bEaniniqqgCPM-nUXGzW4YIUdu8DEU6I4uZbqPMoeUY/edit
Schakel daarna over naar het console-tabblad en plak dit script en druk op Enter.
Zelf heb ik niet kunnen checken of het werkt.
SimonV
een jaar geleden
Witteroos
een jaar geleden
Goedemiddag, bedankt voor de tip maar bij mij doet hij het niet. Precies gedaan zoals op de website, maar krijg bij het drukken op enter: VM4847:27 (2) ['1', '11223344'] undefined. Ik gok dat er niks gebeurd helaas. Evengoed bedankt voor de tip :)
Witteroos
een jaar geleden
Krijg nu netde melding er nog achteraan: Stop!
cDUD_G24NCN.js?_nc_x=Bb1SnbxApHK:227
Dit is een browserfunctie die is bedoeld voor ontwikkelaars. Als iemand tegen je heeft gezegd om hier iets te kopiëren en te plakken om een Facebook-functie in te schakelen of het account van iemand anders te 'hacken', is dit een vorm van oplichting en probeert diegene toegang te krijgen tot je Facebook-account.
cDUD_G24NCN.js?_nc_x=Bb1SnbxApHK:227
Ga naar https://www.facebook.com/selfxss voor meer informatie.
SimonV
een jaar geleden
De bron waaruit ik het script haal is betrouwbaar. Ik heb het script doorgelezen, dat is alleen code om de leden te verwijderen. Wel staat er aan het begin dat je je eigen id moet toevoegen om jezelf te laten bestaan.