Hoe "voorgesteld voor jou" verwijderen van nieuwe versie bedrijfspagina Facebook?

Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe versie bedrijfspagina van Facebook en ik word gek van de "voorgesteld voor jou" berichten op mijn pagina. Ik wil het liefst alleen mijn eigen berichten zien. Ik weet dat dit mogelijk is maar na eindeloos googlen en het FB helpcentrum raadplegen ben ik nog niet verder.
Volgens het helpcentrum is dit het stappenplan maar nummer 5 is niet te vinden.
1 Tik rechtsboven in Facebook op .
2 Tik op Pagina's.
3 Ga naar je pagina en tik rechtsboven op .
4 Tik op Algemene instellingen. (dit klopt al niet want hier kan ik alleen mijn naam aanpassen)
5 Scrol omlaag naar Suggesties voor vergelijkbare pagina's en tik op Aan of Uit. (niet te vinden dus) .

Wie helpt me uit de brand, ik zal je heeel dankbaar zijn!

een jaar geleden
20.4K
HeerVoldemort
een jaar geleden
Herkenbaar probleem. Ik zit nu te overwegen im Facebook eruit te knikkeren daarom.
Pieterke
een jaar geleden
Dat wil ik ook graag weten.

Antwoorden (1)

Helaas heeft Facebook zelf geen goede oplossing, maar er is een addon voor genaamd 'Social Fixer'
Hiermee kun je veel dingen in Facebook aanpassen naar jouw persoonlijke wensen, en reclames blokkeren.
Beschikbaar voor de meest gebruikte browsers: https://socialfixer.com/download.html
Ritsuka
een jaar geleden