Hoe moet je een vergeten Instagram wachtwoord resetten?

Ik ben mijn Instagram wachtwoord vergeten, maar als ik dan op wachtwoord vergeten klik krijg ik alleen maar een link om weer toegang tot mijn account te krijgen niet om mijn wachtwoord te wijzigen, weet iemand hoe dit moet?

een jaar geleden
1.7K
Amadea
een jaar geleden
Heb je https://www.instagram.com/accounts/password/reset/ geprobeerd?

Antwoorden (1)

1. Druk op "wachtwoord vergeten" (is overigens je algemene Facebook/Meta account)
2. Vul je correcte e-mailadres in
3. Open je email, open de mail van Instagram, klik op de link
4. Vul een nieuw wachtwoord in.
een jaar geleden
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Meestal werkt het zo maar een enkele keer gaat er wat mis. Zelf ook gehad bij een site, dat de link niet werkt. Dat je alleen een linkje krijgt naar de pagina waar je een nieuw wachtwoord kan aanvragen ezn.
LeonardN
een jaar geleden
"Dat je alleen een linkje krijgt naar de pagina waar je een nieuw wachtwoord kan aanvragen ezn." Dat is wat we hier willen....