Hoe kan ik contacten verwijderen uit lijst van LinkedIn?

In linkedIn zie ik in "Mijn Netwerk" een lijst met 222 telefoon contacten staan.
Is er een manier om deze lijst op te schonen?
Veel contacten gebruik helemaal niet meer. In de contacten van Google en mijn telefoon zijn deze contacten al verwijderd.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.7K
SimonV
3 jaar geleden
Bedoel je dit? Ga naar Netwerk - Connecties toevoegen en klik daar op het kleine tandwieltje met de naam “Geïmporteerde contacten beheren”.
Je verwijdert de contacten daar alleen uit het LinkedIn overzicht, niet uit LinkedIn of uit uw adresboek.
https://www.hanekamp.eu/linkedin-contacten-uit-adresboek
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb de oplossing gevonden,
de contacten in LinkedIn worden niet goed gesynchroniseerd
waardoor dus oudere contacten bleven staan.
Na de contacten handmatig opnieuw te synchroniseren verdwenen de oude contacten.

Antwoorden (1)

Om te vermijden dat deze zinvolle vraag onbeantwoord blijft en wordt verwijderd, hier de oplossing van VS:
de contacten in LinkedIn waren niet goed gesynchroniseerd, waardoor dus oudere contacten bleven staan.
Door de contacten handmatig opnieuw te synchroniseren verdwenen de oude contacten.
SimonV