Waarom deelt Instagram de oude afspeellijst van Spotify?

Zoals velen heb ik zelf ook afspeellijsten samengesteld op Spotify. Zoals normaal is het ook mogelijk om het te delen op je Instagram Stories. Maar nu is het zo dat als je je lijst hebt aangepast (Je titel van lijst en volgorde van nummers dus ook je playlist's cover), dan pakt Instagram de wijzigingen niet. Ook niet ná het opnieuw aanmelden van beiden apps en eventueel na updates. Iemand een idee, waar het aan ligt?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan een bug zijn. Je kan proberen je cache/gegevens te verwijderen of wachten tot een volgende update.