Hoe kan ik een nieuw wachtwoord op Instagram krijgen als ik mijn oude ben vergeten?

Ik weet mijn oude wachtwoord niet meer en wil een nieuwe, ik kan w een mail ontvangen waarin ik toegang krijg maar ik wil een nieuw wachtwoord!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Thecis
3 jaar geleden
Als je toegang krijgt, kan je toch direct het wachtwoord veranderen?

Antwoorden (1)

Ga op insta, druk op instellingen, ga naar beveilinging, druk dan op wachtwoord.. dan vervolgens krijg je een email waarin je je wachtwoord kan veranderen