Weet iemand hoe ik de naam van een bestaand, maar inactief instagramaccount kan krijgen?

Ik wil een instagram pagina aanmaken voor mijn nieuwe bedrijf maar de naam is al in gebruik door een account met 0 post en 0 volgers en volgend. Het lijkt er dus op dat het gewoon zo’n spam robot is geweest en er geen echt persoon achter zit. heeft iemand een idee hoe ik deze naam tot mijn beschikking kan krijgen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
22K

Antwoorden (2)

De exact dezelfde naam kan je niet tot je beschikking krijgen. Maar In het helpcentrum van Instagram wordt de tip gegeven om een beschikbare versie van de naam te kiezen:

Als je gewenste gebruikersnaam wordt gebruikt door een account dat niet actief lijkt, kun je een beschikbare versie van de gebruikersnaam kiezen. Je kunt punten, cijfers, onderstrepingstekens of afkortingen gebruiken om een gebruikersnaam te maken die nog niet wordt gebruikt.

Ik weet niet welke naam je wilt gebruiken, maar als deze uit meerdere delen bestaat, zou je tussen deze delen dus een punt kunnen zetten, of een streepje.
3 jaar geleden
Als je de houder van het account kunt bereiken (misschien via een e-mailadres dat in de bio staat), vraag dan of je het account voor een bepaald bedrag kunt overnemen. Soms worden accounts juist om deze reden aangemaakt…

Instagram verwijdert na verloop van tijd inactieve accounts. Vaak gebeurt dit aan het einde van het jaar. Hou het account dus in de gaten.
SimonV