Ik ontvang geen verificatiecode om op instagram in te loggen, wat nu?

Wanneer ik voor de optie wachtoord wijzigen kies, is dit via de mail aan te passen. Maar vervolgens wordt er keer op keer een verificatie code gevraagd, die naar het (juiste nummer) wordt gestuurd, maar ik dus niet ontvang!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dag Kees, dat weet ik niet zeker. Het aparte is dat ik vanavond nog een aantal codes heb ontvangen via de sms. Waarschijnlijk een hele lading na verschillende keren een code te hebben opgevraagd. Nu ontvang ik niets meer..

Antwoorden (1)

Als een dergelijke bewerking niet wordt uitgevoerd en de gebruiker geen verbinding heeft met het sociale netwerk, moet u de problemen en de storing verhelpen. Na correctie ervan moet een bevestiging worden uitgevoerd als het account is gehackt. Om de storing te verhelpen, moet u gemeenschappelijke factoren bestuderen, zoals:

- Verkeersproblemen. Om dit te controleren, moet u bellen en berichten verzenden;
- Weigering van de gebruikte operator bij de receptie. Insta wordt beschouwd als een veilig netwerk, spam wordt hier niet verzonden. Als er een probleem optreedt, is het toegestaan ​​om de toegang via e-mail te herstellen;
- Fout met gegevenslabel. Het is belangrijk om te controleren op spelfouten in de mobiel. U zou de relevantie van de ingevoerde combinatie moeten zien;
- Gebrek aan goed internet. In een dergelijke situatie wordt het nummer niet gedownload en wordt geen persoonlijke informatie ingevoerd..