Als ik een whatsappbericht verwijder, geeft het verwijderde bericht dan het tijdstip of moment van verwijderen weer?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
Welke site/app ? En hoe kan een verwijderd bericht een tijdstip hebben ?
Amadea
3 jaar geleden
Over welke twee tijdstippen van het verwijderen van wat voor soort bericht heb jij het?

Antwoorden (1)

In het bericht staat wanneer je het bericht hebt gestuurd moment van verwijderen niet