Wat is de 369 method manifestation op TikTok?

De methode schijnt ook in 'The Secret' op Netflix voor te komen, maar die film heb ik nog niet gezien. Sinds een tijdje heb ik TikTok en daar kom ik deze methode nu een aantal keer tegen. Het lijkt me wel grappig om dit ook uit te voeren, maar ik snap het nog niet helemaal. Kan de 369 methode kwaad? Aangezien je online soms vreemde challenges hebt...

8.8K

Antwoorden (2)

het gaat er gewoon om dat je 3 keer per dag uitspreekt wat je graag zou willen of hebben, en als je je dan maar goed genoeg concentreert je wens in vervulling gaat.
3 jaar geleden
Het kan geen kwaad, maar of het ook werkt...

Als er iets is dat je wilt laten gebeuren, geloven sommige mensen dat je het kunt laten gebeuren door het in realiteit te manifesteren.
Er lijken een paar verschillende manieren te zijn om de manifestatiemethode 3 6 9 te oefenen. De eerste stap is echter altijd dezelfde: bedenk iets dat je in de toekomst wilt laten gebeuren. Het kan iets kleins zijn (zoals een specifieke persoon die je sms't), of iets groots (zoals een beroemd model of acteur worden). Als je dat eenmaal hebt voorgesteld, kun je gaan denken in 3s, 6s en 9s.
Eén methode zegt om je manifestatie drie keer 's ochtends te beginnen, deze zes keer 's middags te versterken en 's avonds negen keer te voltooien. Dat betekent in feite dat je je manifestatie drie keer 's ochtends, zes keer 's middags en negen keer 's avonds moet opschrijven. Sommige mensen slaan het opschrijven over en concentreren zich gewoon op datgene wat ze de hele dag proberen te manifesteren.
Een andere methode is specifiek om iemand contact met je op te laten nemen. Het is de bedoeling dat je de naam van de persoon drie keer schrijft, en vervolgens zes keer de intenties die je voor die persoon hebt, en vervolgens negen keer opschrijft wat je wilt dat hij of zij tegen je zegt.
Als je rondsnuffelt in de #manifestation- of #manifest-tags op TikTok, zul je andere manifestatietechnieken tegenkomen die mensen in hun eigen leven gebruiken. Veel van hen zijn gecentreerd rond de nummers drie, zes, negen en/of 17. De fascinatie voor drie, zes en negen is terug te voeren op de uitvinder Nikola Tesla, die naar verluidt zei: “als je de pracht kent van de 3, 6 en 9, dan heb je de sleutel tot het universum."
SimonV