Ik wil een oude account van mijn broertje en zusje verwijderen van instagram alleen weten wij het ww en e-mail niet meer, hoe kunnen we dat toch verwijderen?

Ik wil het oude acc van mijn broertje en zusje verwijderen alleen weten wij het ww en e-mail adres niet meer van die tijd alleen willen wij die acc echt graag willen laten verwijderen maar het kan dus niet omdat wij de wachtwoord en het e-mailadres niet meer kunnen vinden maar de acc's zijn wel alle bij meer dan een jaar niet meer gebruikt dus ik zou graag een reactie tegemoet zien over hoe wij die acc's kunnen laten verwijderen van instagram

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je het wachtwoord van een account niet weet en zelfs het e-mail adres niet weet is maar goed ook dat het dan niet verwijderd kan worden. Niemand heeft het recht het account van iemand anders te verwijderen.
Ritsuka
3 jaar geleden
Welke website gaat dit over?
TurfGraver
3 jaar geleden
@Ritsuka,
"...hoe wij die acc's kunnen laten verwijderen van instagram"
LeonardN
3 jaar geleden
Ik neem aan dat dat in opdracht is van broertje en zusje.
Vraag alle e-mailadressen die ze gebruiken/gebruikten
Probeer op die adressen in te loggen
Zodra dat lukt, kijk of op die adressen communicatie is geweest met instagram
Geef ook een gevonden mailadres op als wachtwoord-toestuur-mailadres en kijk of instagram dat adres herkent
Als je niet meer in kan loggen op de mailadressen dan is verwijderen zo goed als onmogelijk. https://www.instagram.com/accounts/password/reset/?hl=nl

Antwoorden (1)

Zal niet gaan vrees ik indien je email en wachtwoord niet weet.
Je moet ingelogd zijn om uw account te kunnen verwijderen, anders zou je iedereen zijn/haar account kunnen verwijderen...