kan ik een bestaand messenger account aan een nieuw facebook account koppelen?

Mijn mama zou graag een facebookaccount aanmaken, maar zij heeft al een messengeraccount en wil dit niet kwijt. Als zij een fbaccount aanmaakt krijgt zij ook een nieuw messengeraccount, maar dat willen we niet -. Hoe kunnen we dit oplossen ??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Als zij gewoon haar messenger gegevens als gebruikersnaam en wachtwoord intypt bij de login van facebook zelf,
Lukt dat?
Bij mij was het gewoon automatisch gekoppeld dacht ik
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik had hetzelfde probleem als Sarah01. Wanneer ik mij probeer in te loggen in Facebook met mijn Messengergegevens, krijg ik de volgende melding: "Dit telefoonnummer hoort bij een Messengeraccount, niet bij een Facebookaccount. Open Messenger om je met dit telefoonnummer in te loggen."
Iemand die hiervoor een oplossing kan bieden?