Kan iemand tijdelijk zijn status online verbergen?

Als er bijvoorbeeld staat 1 uur geleden actief, kan het dan zijn dat diegene 1 uur geleden zijn status voor je verborgen heeft en in de tussentijd wel op Facebook/messenger geweest is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Pieterke
3 jaar geleden
De tijden die op FB aangegeven worden kloppen vaak niet.

Antwoorden (1)

Ja, je kunt je status online tijdelijk verbergen. Schakel hiervoor bij Facebook de optie 'Weergeven wanneer je actief bent' uit. Vanaf nu kan niemand meer je online status bekijken.
Je kunt het ook per persoon doen. Hierna klik je op ‘'Geavanceerde Instellingen’, daarna klik je op de knop ‘Chat inschakelen voor alle vrienden behalve...’. Hier vul je de namen in van contactpersonen van wie jij niet wilt dat ze zien dat je online bent.
SimonV