Waarom spelen filmpjes niet af op Facebook en krijg ik alleen maar een zwart vlak te zien?

Windows 10 Mozilla Firefox

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.3K
Amadea
4 jaar geleden
Ik krijg met Windows 10 Firefox 67 wél filmpjes op Facebook te zien. Misschien moet je jouw videospeler updaten?

Het beste antwoord

Als Firefox en je grafische driver up to date zijn, kan het aan je cache liggen. De buffer legen kan helpen:
Klik op de menuknop en kies Opties.
Selecteer het paneel Privacy & Beveiliging.
Klik in de sectie Cookies en websitegegevens op Gegevens wissen.
Klik, met Gebufferde webinhoud aangevinkt, op de knop Wissen.
_____________

Het kan ook zijn dat je adblocker roet in het eten gooit en de zaak zo op zwart zet.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb het cache gewist en toen kon ik ze weer bekijken,dank je wel!