IK kan niet in mijn instagram wat moet ik doen?

Ik ben uitgelogd bij iknstagram omdat mijn telefoon terug moest naar fabrieksinstellingen ik weet mijn wachtwoord en gebruikers naam nog wel alleen als ik inlog staat er verdachte inlog poging gedetecteerd tot zo ver is er nog niet echt een probleem maar dan wil hij een email of een sms'je sturen hier is het probleem het is namelijk een oud email waarvan ik de naam en het wachtwoord niet meer weet ook het nummer is oud en niet meer in gebruik ik vraag me dan ook af is dit op te lossen en kan ik weer in mijn account of zal ik een nieuwe aan moeten maken (maar dat natuurlijk liever niet) als jullie me hiermee kunnen helpen heel graag

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Ik heb zelf een nieuw acc aangemaakt omdat ik er na een dag nog steeds niet uit was hoe ik het anders op zou kunnen lossen. Als niemand anders meer hier op reageert is dat waarschijnlijk de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik weet niet of je een zakelijk account hebt, maar ik heb gehoord dat je met een zakelijk account je e-mailadres kan veranderen