Waarom sta ik ALTIJD online op facebook?

Ik sta al zo'n week (of zelfs langer) online. Elk moment van de dag, zelf heel de nacht. (groen bolletje) Het frustreert mij heel erg omdat ik vaak berichten krijg van mensen die vragen waarom ik zoveel online ben. Ik heb de apps messenger en facebook al volledig verwijdert van mijn gsm, mijn status van facebook en messenger op offline gezet, cookies gewist, links met andere sites gewist... maar niets blijkt te helpen. Ik blijf online staan.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
9.6K
Ritsuka
5 jaar geleden
Verander je wachtwoord eens, mogelijk heb je eens op een ander apparaat ingelogd en ben je vergeten daar uit te loggen.
Ritsuka
5 jaar geleden
Je kunt ook ergens bij Messenger instellen dat het onzichtbaar is of je online of offline bent.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
de apparaten waarop je bent ingelogd kun je zien op de facebook app. En de zichtbaarheid heb ik ook veranderd maar dit doet niets
Ritsuka
5 jaar geleden
Dan weet ik het niet. Kijk zelf trouwens nooit naar de 'online' status van iemand op Facebook of Messenger, het is maar net waar je je druk over maakt in dit leven..

Antwoorden (1)

Ik zal even opnieuw inloggen als ik dan nog online ben dan moet je elke keer als je erop wilt opnieuw inloggen als je het het een probleem vindt .