wanneer je een oud account verwijdert gaan de bestaande email berichten dan weg?

Ik heb een nieuw account met een nieuw gmail adres aangemaakt,
wanneer ik mijn oude account geheel verwijder, gaan mijn bestaande email berichten dan ook weg,of blijven ze bestaan,en kan ik ze nog terug kijken? Er staan nl. wel wat belangrijke berichten in mijn mail box.Wil die niet graag verliezen.
Zou ik ze dan op mijn nieuwe email moeten zetten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Met het verwijderen van je account, worden ook alle berichten/e-mails verwijderd. Je kan geen e-mails terugkijken in een account dat niet meer bestaat.
Dus óf dit account toch aanhouden of alles doorsturen naar je nieuwe account. In o.a. Thunderbird kan dit vrij eenvoudig door alle emails (en folders) te verschuiven naar je nieuwe account.