Verdwijnt 'laatst gezien'status als een persoon meer als een dag niet meer online is geweest?

Hey, mijn vriend is meer als een dag niet meer online geweest op Facebook, sinds voor kort kan ik ook niet meer zin wanneer hij voor het laatst online is geweest, komt dit hierdoor? Of heeft hij het zo ingesteld dat ik zijn 'laatst gezien' status niet meer kan zien?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Je vriend kan de chatfunctie uitzetten zodat jij niet kan zien dat hij online is.
Als je de chatfunctie uitschakelt, ontvang je nog steeds chatberichten, maar zien anderen geen groen stipje naast je naam en wordt je niet weergegeven op het tabblad Actief.