Kan ik een verwijderd vriendschapsverzoek op Facebook terugvinden?

Ik ben op zoek naar een persoon, die persoon had mij een vriendschapverzoek gestuurd via facebook en die heeft die terug verwijderd achteraf blijkbaar, ik heb deze niet gezien want mijn telefoon was plat maar heb hem die wel zien sturen. Is er een manier hoe ik te weten kan komen wie deze persoon was?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Nee, als die persoon jou een vriendschapverzoek heeft gestuurd en daarna heeft ingetrokken kun je niet meer zien wie het was.