Hoe verwijder ik een foto van Google?

Als je mijn naam en achternaam intypt bij Google afbeeldingen verschijnen er twee foto’s van mij van vroeger die ik destijds op twitter had geplaatst. Heb al een paar jaar geen toegang meer tot dat account. Maar nu wil ik ze graag van Google afhebben maar hoe? Heb van alles geprobeerd. Heb ookal gemaild naar ze en de twee linkjes door gestuurd en heel gedoe, maar niks helpt. Omdat het op Twitter staat gaat het ook moeilijker. Graag met een goede oplossing komen dat hopelijk gaat werken!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
Amadea
5 jaar geleden
Je zult die foto's van Twitter af moeten halen, en dan verdwijnen ze op den duur ook bij Google.
TurfGraver
5 jaar geleden
Google vind alleen wat ergens anders (in dit geval dus Twitter) staat.
Je zult dus inderdaad je energie op Twitter moeten richten en niet op google.
En ja, zonder account toegang (of bewijs dat het om jou account gaat) kan dat heel moeilijk worden.
TurfGraver
5 jaar geleden
Om van je Twitter account af te komen heb je mogelijk hier wat aan.
https://help.twitter.com/forms/impersonation

Antwoorden (1)

Je kunt geen afbeelding verwijderen van google