Kan je, je eigen instagram reacties verwijderen?

Hallo mensen ik weet dat je op Instagram reacties kan verwijderen van andere mensen die een reactie hebben gezet op jouw foto, maar ik vroeg me af of je ook je eigen reacties kan verwijderen op een foto van iemand anders,ik hoop dat iemand het weet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dit kan, zojuist even getest.
Je tikt op de tekst van je eigen reactie om te selecteren, en dan verschijnt er rechtsbovenin je scherm een prullenbak icoontje.
Als je hier op tikt word je reactie verwijderd, bovenin komt in een rode balk te staan 'reactie verwijderd, tik hier om ongedaan te maken'.

Toegevoegd na 49 seconden:
Dit kun je doen met je eigen reacties op foto's van jezelf en op foto's van iemand anders.
Ritsuka