ik zoek een gratis site/app waarmee ik met mijn vrienden een quiz kan doen waarbij de antwoorden op een ander scherm verschijnen dan de vragen?

een voorbeeld hievan is deslimstemens.nu, maar dat is betalend, ik zoek zoiets als dat, iemand die kan helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is er mis met betalen, de moeite die men erin gestoken heeft moet toch beloond worden?

Antwoorden (1)

Bedoel je zoiets als kahoot.it? Je kunt hier zelf quizzen maken. Iedereen kan op zijn eigen device inloggen en live meespelen
Bronnen: