Kunnen vrienden zien dat ik in openbare berichten van pagina's getagd ben?

Ik ben in een opbenbaar bercht getagd op een veel bezochte pagina. Kunnen mijn vrienden zien dat ik getagd ben? Ik lees wellis berichten waar boven staat '' X heeft gereageerd), is dit ook met taggen zo? Ik heb alle tags controles aan gezet naderhand maar dit gaat volgens mij over berichten die op je tijdlijn gezet worden

6 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Ja, als jij getagd word in een foto of bericht dat openbaar staat (en je hebt het geaccepteerd), dan kunnen vrienden dit zien.
Tenzij je vrienden een instelling anders hebben staan (kun je volgens mij doen als je dit niet wilt zien).
Ik heb het zelf gemerkt dat mensen dit konden zien toen ik getagd was in foto's van een hardloopwedstrijd, mijn vader ging ze gelijk liken.
Ritsuka