Hoe verwijder ik reacties op whatsapp zonder de app zelf te verwijderen?

Krijg veel berichten op sommige apps wil de antwoorden reacties verwijderen de app zelf niet

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gaat om een iPhone 5 s

Het beste antwoord

Je kan losse berichten verwijderen op de volgende manier:

"Berichten verwijderen voor jezelf

Met het verwijderen van berichten voor jezelf kun je de berichten die je hebt verstuurd of ontvangen verwijderen van jouw telefoon. Dit heeft geen gevolgen voor de chats op de telefoon van jouw contact. Jouw contacten zullen nog steeds de berichten zien in hun chatscherm. Om berichten te verwijderen voor jezelf:

Open WhatsApp en ga naar de chat die het bericht bevat dat je wilt verwijderen.
Houd het bericht ingedrukt > kies Verwijder uit het menu. Selecteer eventueel meerdere berichten die je tegelijkertijd wilt verwijderen.
Tik op Verwijder > Verwijder voor mezelf."

Je kan ook een hele chat of alle chats verwijderen.

"Chats verwijderen

Wanneer je een chat verwijdert, wordt deze verwijderd uit je Chats-tab.

Een individuele chat verwijderen

In de Chats-tab veeg je de chat die je wilt verwijderen naar links.
Tik op Meer > Verwijder chat > Verwijder chat.
In de Chats-tab kun je ook tikken op Wijzig in de linker bovenhoek > selecteer de chat die je wilt verwijderen > tik op Verwijder rechts onderin > Verwijder chat.

Een groepschat verwijderen

Als je een groepschat wilt verwijderen, zul je de groep eerst moeten verlaten.

In de Chats-tab veeg je de groep die je wilt verwijderen naar links.
Tik op Meer > Verlaat groep > Verlaat groep.
In de Chats-tab veeg je de groep weer naar links > Verwijder groep > Verwijder groep.
Alle chats tegelijkertijd verwijderen

Ga naar WhatsApp Instellingen > Chats.
Tik op Verwijder alle chats. Alle individuele chats zullen worden verwijderd uit jouw Chats-tab. Groepschats zullen echter nog steeds zichtbaar zijn op jouw Chats-tab en je zult nog steeds aan deze groepen deelnemen.
Chats wissen

Wanneer je een chat wist, verwijder je alle berichten in een chat. De chat zal nog steeds zichtbaar zijn in de Chats-tab.

Een individuele chat of groepschat wissen

In de Chats-tab veeg je de chat die je wilt wissen naar links.
Tik op Meer > Wis chat.
Alle chats tegelijkertijd wissen

Ga naar WhatsApp Instellingen > Chats.
Tik op Wis alle chats. Dit zal alle berichten verwijderen in jouw chats. Alle chats zullen nog steeds zichtbaar zijn in de Chats-tab."