waarom kan ik geen video's meer uploaden op mijn Facebook? Zie foto

Ik vraag me af hoe ik nu van dat gezeik af kom

Toegevoegd na 46 minuten:
Is dit niet permanent Ik heb wel paar keer geprobeerd uploaden 5 keer kreeg dit bericht Weet jij hoe lang het duurt of is het permanent zou ik dan via een ander IP adres een nieuw account moeten aanmaken??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Volgens Facebook zou het zijn dat je de functie (het fotos/videos uploaden) te vaak heb gebruikt de blokkering kan niet worden opgeheven en is tijdelijk ze kunnen een paar uur/dagen duren.
Meer informatie hier:https://www.facebook.com/help/116393198446749
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Is dit niet permanent Ik heb wel paar keer geprobeerd uploaden 5 keer kreeg dit bericht Weet jij hoe lang het duurt of is het permanent zou ik dan via een ander IP adres een nieuw account moeten aanmaken??
TurfGraver
6 jaar geleden
Als je nog 5x probeert krijg je weer 5x zelfde bericht. Even geduld dus en volgende keer minder uploaden....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik krijg alleen het bericht te zien zoals op de foto
TurfGraver
6 jaar geleden
Dus even (paar uur/dagen) wachten totdat je block opgeheven wordt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik had het vrijdag ontdekt maar nu isbhet nog steeds geblokkeerd zonder een bericht te sturen werd ik zomaar geblokkeerd
Als men op Facebook de waarschuwing krijgt dat een foto niet wordt geüpload en ook nog dat het erop lijkt dat je misbruik hebt gemaakt van de functie dan kan er het volgende aan de hand zijn:

Er is iets geplaatst dat in strijd is met de richtlijnen van de Facebook-community (zoals dreigementen, haatdragend taalgebruik of expliciet geweld).

De gebruiker heeft Facebook gebruikt om iemand te pesten, of heeft zich voorgedaan als iemand anders of valt een andere gebruiker lastig

De gebruiker heeft Facebook-functies misbruikt (bijvoorbeeld het sturen van vriendschapsverzoeken naar veel mensen die hij niet kent).
Door overmatig gebruik van functies kunnen anderen zich ongemakkelijk of onveilig voelen. Daarom zijn er grenzen gesteld aan de mate waarin de functies kunnen worden gebruikt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een blokkade van je Facebook-account is doorgaans niet tijdelijk, oftewel, als je niets doet, blijft je account geblokkeerd en zal het na verloop van tijd worden gewist.
Er is een pagina (http://www.facebook.com/help/contact/?id=260749603972907) die je kunt bezoeken wanneer je account is geblokkeerd, dat is de eerste stap die je dient te nemen, al is het alleen maar om ervoor te zorgen dat je de officiële weg bewandeld hebt, voordat je los gaat via andere wegen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben aleen geblokeerd op het uploaden voor video s op Facebook voor de rest kan ik alles nog ik weet niet voor hoe lang deze functie geblokkeerd blijft als het voor tijd zou zijn dan via een andere ip adres een nieuwe account moeten aan maken