hoe komt het dat ik de melding dat ik een Messengerbericht heb, niet weg krijg?

Ik heb nu al een week de melding dat ik een bericht heb ik mijn gewone postvak in. Ik heb nu alle berichten open gedaan, ze staan allemaal als ongelezen. Ik heb mijn berichtverzoeken verwijderd.
Nu weet ik het niet meer.
ik heb wel een aantal mensen geblokkeerd van Messenger, maar ik veronderstel dat ik dan ook niet meer weet of zij iets gestuurd hebben (ik bedoel: dat ik daar dan geen melding over ontvang).
Is een beetje vervelend, ik verwacht een bericht van een regisseur en ik denk dat altijd "al ja" maar dan is het weer dat stomme bericht dat ik niet weg krijg..

Waardoor komt dat bericht er en vooral: hoe krijg ik het weg?

6 jaar geleden
47.7K
Ritsuka
6 jaar geleden
Heb je ook in de map van overige berichten gekeken?
liveisgreat
6 jaar geleden
ja zoals ik al schreef die heb ik leeg gemaakt

Het beste antwoord

Het kan aan je cookie liggen.
Je hebt Ccleaner al, zag ik.
Start Ccleaner, ga naar Opties -> Cookies.
Verwijder het cookie van Messenger (of alles, als je het cookie niet vindt of niet zeker bent).

Toegevoegd na 1 dag:
Het kan ook zijn dat er in het archief nog een ongelezen bericht staat.

Of dat je geen cookies accepteert. Zet je browser op accepteren.
Zie:
https://www.browserchecker.nl/cookies-verwijderen-instellen
SimonV
6 jaar geleden
liveisgreat
6 jaar geleden
ik accepteer cookies... een archief zie ik niet direct. wel berichtverzoeken maar die heb ik leeg gemaakt....
ik zal es proberen met de cookie verwijderen
SimonV
6 jaar geleden
Is het al gelukt?