Hoe kan ik de pagina van Facebook terug op normaal formaat krijgen?

Mijn poes is over het klavier gelopen......

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Ivana
6 jaar geleden
Het meest simpele: computer uitzetten en opnieuw starten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit heb ik allereerst gedaan maar is niet de oplossing !
Ivana
6 jaar geleden
Zo doe ik dat met mijn MacBook. Sorry, dan kan ik je niet helpen.
capthavoc
6 jaar geleden
leg uit wat er anders is ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien wat laat, maar beter laat dan nooit zeggen ze altijd... Je kan het formaat van je scherm aanpassen door de ctrl (control) toets in te houden en tegelijkertijd de + of - (plus of min toetsen) op je toetsenbord in te drukken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedank voor de reacties ! Idd. de oplossing van JorgeK heeft het terug normaal op formaat gebracht ! Dat ik daar niet aan dacht....... Bedankt !!

Antwoorden (1)

Command min ( - ) dan zoom je de webbrowser uit boven in het adressen balk zie je dan ook 100% of wat anders

Toegevoegd na 17 seconden:
Of ctrl min