Hoe verwijder je je instagram acc op een ander device?

Een vriendin van mij is ingelogd op mijn instagram acc via haar telefoon, maar ik voel me er niet meer fijn bij en wil graag dat ze niet meer bij mij acc kan. Hoe kan ik uitloggen zonder dat zij het door heeft?
Ps ze woont ver weg.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het enige wat je kan doen om uit te loggen is je wachtwoord veranderen. Dit heeft zij waarschijnlijk wel door dan, maar het is de enige optie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mijn account is toegevoegd (je kan meerdere acc toevoegen zonder heel de tijd je gebruikersnaam en ww toe te voegen) werkt het dan nog steeds?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het goed is wel