Kan een ontvanger van een WhatsApp bericht deze deleten zonder het te lezen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Ja je hoeft ze toch niet te lezen en de app kan dat niet zien.

Antwoorden (1)

Je kan een chatbericht wel verwijderen, maar dan heb je het wel gelezen natuurlijk. Een gesprek/gehele chat met een bepaald persoon kan je wel verwijderen zonder die chat te openen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Je kan hem dus ook verwijderen zonder hem te lezen. Lezen is dus niet verplicht @Liesbeth87