Hoe kan ik zien hoelang iemand al mijn vriend is op snapchat?

Hoe kan ik zien sinds wanneer ik al bevriend met iemand ben op snapchat? Dat er bijvoorbeeld een datum bij staat ofzo, zoals lars is je vriend sinds 12 december 2016 ofzo

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (1)

Hoi,

Kort gezegd nee, dit kan helaas niet. Snapchat laat op het gebied van privacy maar weinig vertonen, wat snapchat ook speciaal maakt als het wordt vergeleken met andere media zoals Facebook bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dudemeister
6 jaar geleden
haha SC & privacy
alles wat je op een smartphone uitspookt gaat de boeken in in Silicon Valley
wake up