Ik volg heel veel mensen op Instagram hoe ontvolg ik snel alle personen bij volgend?

Instagram

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (1)

Hoi, dit is gelukkig niet zo moeilijk om te doen. Ga naar(1) ZOEKEN EN VERKENNEN als op Instagram zit. (2) Voer de naam in óf de gebruikersnaam in van de persoon die je wild ontvolgen. (3) Tik dan op GEBRUIKERS. (4) Tik nu op VOLGEND en vervolgens op NIET MEER VOLGEN. Je bent nu klaar. Ik volg trouwens niemand meer op Instagram het is een hopeloos bedrijf wat zich nog beroerder opsteld dan Face Book,
Vr.gr. Atze Postma