Hoe zet je je berichten 'aan' op youtube??

Dti zeggen youtubers vaak, laatst zei Enzo, google het maar, maar ik kan het echt nergens vinden. Wel dat als je op creaters studio klikt, dat je dan op een subpagina berichten komt, maar verder?? Is het zo dat als je je youtube pagina aanmaakt, dat je account dan per definitie op 'uit' staat qua berichten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat bedoel je met berichten? Reacties op video's of berichten via Google+ of via YouTube berichten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik bedoel op youtube. Berichten op youtube, GEEN reacties(die zijn over het algemeen openbaar.) Ik weet namelijk ook niet precies wat 'berichten' zijn op youtube, maar ik ben dus op dat creators account erachter gekomen dat daar reacties op je kanaal binnenkomen(ik maak geen video's maargoed) en dat daar ook je berichten op binnenkomen. Maar bekende youtubers zeggen altijd: Let op dat je berichten aanstaan, anders kan ik niet met je in contact komen...

Antwoorden (2)

Ik heb nergens op Youtube kunnen vaststellen dat je een postvak hebt.

Wel kun je meldingen ontvangen (het belletje naast je profielfotootje (op een desktop)).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh oke! En dat hoef je niet ergens 'aan' te zetten zoals youtuber dat zeggen... Je overigens volgens mij wel een postvak als je creators studio klikt, maargoed... Thanks!
normaal staat er naast "abboneren" een belletje waar je op kan klikken, als je youtube al eens toestemming hebt geweigerd voor meldingen kan je naar instellingen, applicatie's, youtube, meldingen toestaan. Zo werkt dit toch bij mijn android, pas op, je hebt wel de app nodig en ik denk dat het niet mogelijk is om yt meldingen op je computer te krijgen. hopelijk heb ik geholpen!