hoe moet je een instagram wachtwoord achterhalen?

op mijn oude Instagram account staan foto's die ik er liever niet op wil hebben. helaas ben ik het wachtwoord van dat account vergeten, en lukt het ook niet om hem terug te vragen. weet iemad hoe je op een andere manier een instagram wachtwoord kan achterhalen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
24.8K

Antwoorden (3)

Je kunt het doen met je email adres van dat account. Dan laat je daar een mailtje naar versturen en dan kun je van daar uit je wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat heb ik al geprobeerd, is niet gelukt
Ik weet niet of je het via je telefoon hebt geprobeert?
Maar misschien lukt het wel als je het wachtwoord probeert te achterhalen via de computer, als je op wachtwoord vergeten klikt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
klik op wacht woord vergeten dan doe je gewoon wat de computer of telefoon vraagt en als het goed is stuurt hij dan een mailtje waarin een link staat hoe je je wachtwoord kan veranderen