Waarom duurt een goedkeuring van een Adsense account zolang ?

Waarom duurt het zo lang en is het wel gelukt ,
Ik heb namelijk ruim 2 weken geleden me youtube kanalen aan een Adsense gelinkt. Dat is allemaal goed gegaan en er staat nu (Geschikt) in het groen.
Dat is nog niet genoeg want er staat ook dit in een blauw vakje :

Je AdSense-aanvraag is verzonden en wordt beoordeeld. Je ontvangt over ongeveer een week een e-mail over de status van je aanvraag.

Dat is nu al 2 weken geleden en ik heb nog geen email ontvangen.
Kan het langer duren (want vind dit wel erg lang) ?
Of is er misschien iets fout gegaan, zou niet weten wat aan mijn kant en youtube kan je amper of tenminste niet bereiken. Vandaar deze vraag.

Alvast bedankt groeten

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Google Adsense heeft een strenge goedkeuringsprocedure om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de advertenties hoog blijft. Daarom duurt het soms langer dan verwacht om een account goed te keuren.
Bronnen:
een maand geleden