Hoe kan ik Pinterest bereiken zonder hun contactformulier te gebruiken?

Ik heb al een paar keer geprobeerd om een vraag aan Pinterest te stellen. Dat kan via hun contactformulier op de site. Dan staat er dat het formulier verzonden is, en dat ze contact met mij op gaan nemen. En dan krijg ik na een paar dagen een email met de vraag of ik tevreden ben met hun antwoord. Maar ja dat antwoord heb ik dus niet ontvangen. Als ik vervolgens die email beantwoord krijg ik daar ook geen antwoord op. Ze hebben een Facebook pagina voor Pinterest Nederland en daar krijg ik dus ook geen antwoord. Mijn broer heeft hetzelfde probleem, die merkte dat zijn account "opgeschort" was (kon niet meer inloggen en account was ook niet meer zichtbaar) Alles zonder enige mail en/of uitleg. Hij dus ook dat formulier ingevuld, en na een paar dagen die email "hoe vind je onze service?"

Nou, die "vinden" wij dus nergens! Weten jullie misschien waar wij dan terecht kunnen? Ik kan geen bedrijfsinformatie of email vinden waar wellicht wèl mensen zitten.

Bij voorbaat dank!

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt Pinterest bereiken via hun sociale media kanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Je kunt ook een e-mail sturen naar help@pinterest.com.
Bronnen:
een maand geleden