Wat betekent het pijltje bij sommige volgers op instagram?

Bij een paar van mijn volgers staat een pijltje Wat betekent dit en waarom alleen bij een paar mensen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
13.3K

Het beste antwoord

Dit betekent dat deze persoon de functie "vergelijkbare accounts" heeft ingeschakeld. Dit houdt dus in dat andere mensen kunnen zien welke accounts vergelijkbaar zijn met het account waar het pijltje bij staat.
De reden waarom dat niet bij elke gebruiker staat, is dat je deze functie zelf uit of aan kan zetten via de site van Instagram. Staat de functie uit, dan staat dat pijltje er niet, en andersom.

Deze functie kan je inschakelen of uitschakelen door in te loggen op instagram.com, door vervolgens naar je profiel te gaan (het "poppetje" rechts bovenin) en naar profiel bewerken. Onderaan staat "Suggesties voor vergelijkbare accounts", met een vinkje (als je de functie zelf ook hebt ingeschakeld) of een leeg hokje (als je de functie zelf niet hebt ingeschakeld).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel! :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel! :)