Hoe verwijder je een instagram account waarvan je het email adres en wachtwoord niet meer van weet ?

Dit is een oud account van mij en mijn vriendin we postte er domme filmpjes op die we nu heel graag zouden willen verwijderen maar we weten het wachtwoord en email adres niet meer en het is niet gekoppeld aan een facebook account ,!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik zou kijken of instagram het er af wilt halen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@lovekonijntjes hoe zou ik dat kunnen doen? :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht is er een optie om contact op te nemen met Instagram zelf?
bamibal
7 jaar geleden
Als je zowel het e-mailadres als het wachtwoord niet weet, weet je net zo weinig als ieder ander. Je kunt dan dus niet bewijzen dat het jouw account is, dus kun je het account ook niet opheffen.
Dat is uiteraard om te voorkomen dat iemand "domme filmpjes" op andermans account kan verwijderen.

Antwoorden (1)

Dat is inderdaad niet mogelijk, ik hoop dat je dat account op privé hebt gezet, dat zou gunstig zijn aangezien niemand voor de rest meer die filmpje kan bekijken dan de volgers die jullie nu hebben..

Er is wel een Instagram-beleid voor inactieve gebruikers.. Accounts kunnen permanent worden verwijderd als ze langere tijd inactief zijn.. Maar dat kan ook jaren duren..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het account staat helaas niet op prive pff
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan altijd nog instagram zelf contacteren met dit probleem.