FB : Steeds 'pop-ups' : reacties. (Ik lees op 150%!) Hoe voorkom ik dat meldingen *continu* zicht op teksten verhinderen, ZONDER uitzoomen? Wattedoen?

Wanneer ik op FB zit , iets te tikken , komt er ineens 'weer' een pop-up (melding) dat deze of gene ook iets gepost heeft...
>>daar zit ik niet op te wachten<< het verhindert dat ik kan tikken (ik zie niets meer) en het irriteert zelfs als het steeds gebeurt.

Wat kan ik hier aan doen? Is het een kwestie van een vinkje plaatsen of juist weghalen? en zo ja >>> uitleg graag in Jip- en Janneke taal ... ikke digibeet , nou ja , maar eenvoudige bewoordingen graag, geen technische termen! Ik snap 't niet...

N.B. advies/antwoord als (1) koop een leesbril of (2) stel in op 100% >> ja grappig, maar daar heb ik niets aan ;-)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Ritsuka
8 jaar geleden
WAAR zit je iets te tikken? En waar komt de melding precies? Heb je een voorbeeld foto?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op FB in een groep.
De melding komt links .
Omdat ik op 150% lees , komt de pop-up in de tekst. Zet ik de 150 terug naar 100% is er niets aan de hand, maar dat is het punt dus. Staat niet voor niets op 150% :-)
Nee, geen foto.
Amadea
8 jaar geleden
Ik doe niet aan Facebook, maar het lijkt mij dat je in jouw profiel zou moeten kunnen uitzetten dat je meldingen krijgt van updates.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Is dat gewoon op de computer? Of op een tablet of telefoon?
imruben
7 jaar geleden
Je kan het beste een printscreen maken en hier posten. mocht het een rare melding zijn, dan zou het ook malware kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gewoon op de computer / desktop.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Wybertje
Ik heb gekeken op FB naar een uitvink mogelijkheid. Er wordt verwezen naar de groep. Daar kan ik het niet vinden.

Antwoorden (1)

Hier kan u deze uitschakelen.
https://www.facebook.com/settings?tab=notifications§ion=push&view

Als bovenstaande niet lukt kan u al de browser gerelateerde toestemmingen beheren door op het sleuteltje te klikken, rechts van de facebook URL.

Zie onderstaande afbeelding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afbeelding: http://i.imgur.com/Y9cHaGi.png